marți, 24 august 2010

Doru Manolescu trage să moară

Cunoscutul bişniţar băimărean Doru Manolescu trage să moară în penitenciarul Dej. Zilele trecute am primit de la el un apel aproape disperat. Cere să mai poată vorbi o dată. Cu un ziarist, cu o televiziune. Are cancer, iar doctorii îi mai dau cam două luni de trăit. Dar el spune că nu şi-a spus încă ultimul cuvânt. Iată câteva extrase din scurta sa scrisoare...

"Acum sunt pe Spital-Dej şi o să mă mai ţină aici pentru că starea sănătăţii mele este f.f. gravă. Te rog pune pe internet toată povestea mea, trimite-o la ziare şi televiziuni să vadă toată lumea cum Diana m-a băgat în pământ, şi asta pentru că am iubit-o! I-am oferit totul pe tavă, dar ea mi-a întors spatele. Drept răsplată uite ce am primit! Te rog nu neglija, şi dacă vrea cineva să-mi ia interviu le stau la dispoziţie cât voi mai trăi. Îţi doresc atât ţie, cât şi familiei tale şi tuturor celor dragi ţie tot binele din lume! Cu deosebit respect, Doru Manolescu

Cam asta e, pe scurt, rugămintea lui Manolescu. Să mai vorbească o dată, şi apoi să moară dacă ăsta îi este destinul. Îl va aborda oare cineva? Va merge vreo televiziune la spitalul penitenciar Dej pentru a-i lua doritul interviu? Doru Manolescu a avut celebritatea lui prin mediile obscure băimărene. Putea sparge la ruletă sute de mii de euro într-o noapte, făcea cadouri apartamente sau petrecea vacanţe din cele mai exotice. Apoi, rămânea falit şi o lua de la zero. Era omul de care banii se lipeau, şi din nimic construia imediat o avere. A ajuns la puşcărie pentru furtul unui telefon mobil! A intrat în puşcărie cu câteva sute de milioane de lei la el. Cu banii din contul său a modernizat o cameră de detenţie. Cea mai nenorocită cameră a devenit "staţiune" de lux pentru terchea-berchea care avea "norocul" să fie în cameră cu el. Nu se uită când cheltuie bani, aşa cum nu s-a uitat nici când şi-a cheltuit propria viaţă. Acum, poate a venit pentru el vremea decontului general. Sau poate nu... Eu am lansat apelul său... Să trăiţi bine!
Cornel SABOU

13 comentarii:

popa es. popa spunea...

pai nu avea un magazin intr-o vreme pe langa hotel bucuresti? asa rau a ajuns? a furat un telefon mobil?

Cornel Sabou spunea...

el zice ca nu l-a furat. cica era intr-un hotel, pe litoral, iar victima era o mare sefa de politie din tara. politistii de acolo ar fi cautat repede un tap ispasitor, iar manolescu ar fi fost singurul cu cazier in acel hotel. de aceea l-ar fi luat pe el. in fine... paradoxal e ca omul avea bani la el sa cumpere tot hotelul! daca l-a furat el, a fost doar din spirit de aventura. unul cam ciudat ce e drept!

luci spunea...

pai se cam duce toata gasca de la maramuresu'. "prietenul" tau zoli kiss e si el acolo?

sunt curios cum se adapteaza acesti indivizi de la o viata in care au acces la masini, femei de toata la viata mizerabila impartita cu inca 30 de oameni in camera.

Cornel Sabou spunea...

zoli kiss e chiar cu mine in camera! am trecut peste problemele trecutului pentru ca sa putem trai prezentul astfel incat sa ajungem si viitorul in libertate. conditiile nu sunt chiar asa de rele precum iti imaginezi. pana la urma, condamnarea e la "privare de libertate" nu si la trai in conditii mizere. in legatura cu adaptarea, asta e o chestiune ce tine de o anumita forta interioara. unii o au, altii nu. n-are legatura cu masinile si femeile pe care le are un om afara. cei puternici rezista mai usor. manolescu e mai slab, zoli e mai puternic.

Anonim spunea...

Ei na ! Un borfas mai putin....

Anonim spunea...

din partea mea sa moara ... mai repede ...... va rog permitetiii

Anonim spunea...

il cunosc pacat de el. avea si rele dar mai multe bune decit rele. as vrea sai scriu o scrisoare si eu. tot la dej este inkis?

Anonim spunea...

pacat de el. ias scrie o scrisoare tot la dej e inkis?

Cornel Sabou spunea...

da, tot la dej, dar s-ar putea sa-i accepte intreruperea de pedeapsa pe motiv de boala.

Cornel Sabou spunea...

doru a mers deja in intrerupere de pedeapsa, pentru trei luni. acum e liber si urmeaza la cluj un tratament medical

pop denisa spunea...

toti stiti numai sa comentati problemele altora eu il cunosc pe manolescu de mic copil are un suflet de aur ar fi pacat sa moara multi o sai duca lipsa numai bine a facut numi donati chite a facut in ultimi ani nici zoli nici soricelu la un loc nau facut donati pe linga doru manolescu nici 1%si va garantez eu ca doru nu o sa se lase asa usor la boala si se va ridica din nou asa cum a facuto intodeauna multa lume te stimeaza si tine la tine dorule mai ales sutele de copi care iai ajutat fi tare si aratele tuturora ca esti ezact ceea ce ai fost iar diana daca na stiut sal pretuiasca o sa fie o alte care o sai fie aproape si tu diana ti se va intoarce roata si nu vei scapa nepedepsita numai chiti dusmani tiai facut in toata tara care a auzit de toata povestea tot ce i sa intimplat la doru este numai si numai din cauza ta diana si vei plati pentru toate asta cu virf si indesat doru nu te va ierta indeferent ce inima are imi pare rau pt tot ce sa intimplat dorule fi tare

Anonim spunea...

doru is cavnicar de atau dar iti doresc sa te faci sanatos caci u pe toata lumea ai ajutato

Anonim spunea...

doru este un om forte bun am fost cu el in camera inainte sa stie de boala in satu mare im pare foarte rau de el