joi, 12 august 2010

Gânduri banale...

Sunt lucruri pe care nu pot să le spun acum, dar pe care le voi spune cândva... Sunt trăiri pe care le încerc acum, şi care mă schimbă, mă adaptează chiar şi realităţilor triste. Am acumulat în ultimii doi ani şi jumătate tot ce am putut găsi bun în răul pe care-l trăiesc, şi nu sunt puţine lucrurile cu care m-am completat în personalitatea mea! Am cunoscut şi oameni, şi neoameni. M-am văzut pus în posturi inedite, în care am fost eu însumi rău sau bun, şi am trăit şi senzaţiile acelea. Nu pot să spun că am suferit pentru că vă voi părea plângăcios. De fapt, nu am suferit în sensul propriu al cuvântului. Sunt bărbat şi stiu să-mi duc crucea! Am acumulat însă stări de tensiune legate tot de alte persoane, în principal de membri familiei mele. Am suferit, dacă acceptaţi ideea, pentru ai mei, nu pentru mine! Dar au trecut toate... Şi suferinţele, şi bucuriile (căci au fost şi din acestea). Mai am de executat şase luni de închisoare. Nu e mult comparativ cu cât am executat deja (doi ani şi şapte luni)... Lucrez, şi îmi trăiesc din plin munca, fără să deranjez pe nimeni. Sper să nu fiu nici eu, la rândul meu, deranjat... dar în chestiunea asta am fost mereu dezamăgit.
Mă întreabă multă lume ce voi face după liberare... Aici n-ar trebui să aveţi dubii! Voi face tot ce-am făcut în ultimii 15 ani, voi scrie, ziare şi cărţi. Nu scăpaţi de mine! Nici eu de voi... din fericire! Am primit multe încurajări să continui munca de presă, şi să nu mă las bătut. În sensul ăsta nu mă tem că voi dezamăgi.
o să mai scriu pe aici... Nu foarte mult, pentru că timpul acum îmi este ocupat, dar periodic voi tulbura netul cu gândurile mele. Rămâneţi pe lângă ele!
Cornel SABOU

2 comentarii:

popescu m. popescu spunea...

Cornele, ce ne spui despre Japo cel mic, fiul celebrului infractor Japo? Este adevarat ca are telefon si un regim preferential? S-a intalnit cu Adi Bota pe acolo? A iesit cu scandal?

Cornel Sabou spunea...

nu stiu nimic despre japo cel mic pentru ca nu este in baia mare, si oricum eu sunt rupt de blocul detinutilor, fiind la "deschisi", care e o sectie in afara perimetrului unde sunt majoritatea detinutilor... iti spun sigur insa ca nu are un regim preferential, ba dimpotriva! cu bota s-a intalnit mai demult (bota e liber din mai), dar nu a fost nici o problema. trebuia sa fie???