marți, 23 noiembrie 2010

Jurnal intim (2)

Îmi plac strugurii... Moi, dulci, zemoşi. Au gust de buze! Când mănânc struguri parcă sărut o femeie frumoasă! Si e tocmai sezonul lor... Al strugurilor, nu al femeilor... frumoase.

În cameră, cineva dă cu aspiratorul. Mă deranjează un pic zgomotul. Oare de ce nu s-a gândit nimeni să inventeze un aspirator silenţios?.. Dacă tot am menţionat faptul că la puşcărie facem curat cu aspiratorul, spuneţi drept: ce vă şochează mai tare, că folosim acest aparat, sau că facem curat???

Un prieten... Eu l-am câştigat când l-aţi pierdut voi. E după gratii. Nu pentru că ar fi cu adevărat vinovat de ceva, ci pentru că un judecător a decis că e vinovat. E puternic. Va face faţă, şi va trece peste asta. Fie ca acest sistem jegos de justiţie să se întoarcă într-o zi împotriva celor care l-au creat!!!! În acest sens, cred că şi Cristian Anghel are o părere... şi-o durere.

Beau suc... Nu de struguri. Cola, ca să nu zic Coca, pentru că la noi se interpretează. Şi apă minerală. Borsec... Am fost la Borsec! Când eram copil şi jucam volei.Am stat acolo câteva săptămâni, în cantonament de iarnă. Junior la Explorări Baia Mare, cu Mircea Spătăceanu antrenor. Mare antrenor omul ăsta, şi mare om antrenorul ăsta! Păcat că nu m-am ţinut eu de sport pană la ”capăt”! Ar fi fost, poate, o viaţă (mai) frumoasă... Asta e. Acum fac sportul peştelui pe uscat: mă zbat să supravieţuiesc! Şi reuşesc...

Mi-e dor să mănânc struguri! Şi iarna asta care nu mai vine...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: