miercuri, 22 decembrie 2010

Jurnal (13)

Paradox... Când aud iar de ”lupta împotriva corupţiei” mi se face părul măciucă! Toată ”lupta” asta nu e decât o ”afacere” care manipulează sume enorme, şi reprezintă interese strict personale. LEGEA, din ”armă” defensivă (de protejare a unor drepturi, libertăţi), a fost transformată într-o TÂRFĂ pe care o folosesc cum vor cei puternici. Am lângă mine un ”corupt” de frunte, primarul băimărean Cristian Anghel. De fapt, totul e cum INTERPRETEZI legea, atât! În primele două instanţe (Judecătorie şi Tribunal) Anghel a fost declarat nevinovat, magistraţii interpretând legea în favoarea sa. Apoi, la Curtea de Apel, alţi magistraţi au interpretat ALTFEL aceleaşi fapte, în defavoarea sa, şi l-au condamnat la închisoare. Aici e paradoxul... Avem corupţi (e plină societatea de ei) dar n-avem legi care să-i condamne ferm. Avem doar judecători care interpretează legile cum vor... Eşti vinovat (sau nu) după cum vrea EA sau EL. Halal ”luptă”! Un judecător ”duşman” te condamnă, altul ”prieten” te scapă (sau invers). Eu n-am avut prieteni din tabăra asta... Aşa că, sunt vinovat! Aş râde dacă nu m-ar durea ultimii trei ani...

Pe 5 ianuarie, Anghel intră în comisia de liberare condiţionată. Liberează pe 18. Eu intru pe 23 februarie. Liberez pe 8 martie. A trecut ceva timp, nu?....

Cornel SABOU

Niciun comentariu: