vineri, 18 februarie 2011

Jurnal (21)

A iubi înseamnă suferinţă. Pentru a evita suferinţa, nu trebuie să iubeşti. Dar atunci suferi pentru că nu iubeşti. Aşa că a iubi înseamnă suferinţă, a nu iubi înseamnă suferinţă, suferinţa înseamnă suferinţă. A fi fericit înseamnă iubire, aşa ca a fi fericit înseamnă suferinţă, aşa că nefericirea înseamnă iubire, sau iubirea înseamnă suferinţă, sau suferinţă din prea multă fericire. Woody Allen

Am revenit... online! Asta ar trebui să vă fie suficient ca să înţelegeţi că sunt bine. Atât cât pot fi în situaţia asta. Şi sunt...

Mă conectez tot mai mult la problemele reale, de afară. Mă voi lovi de ele curând. Va fi, pentru mine, o satisfacţie deosebită să fac ceva cu adevărat util după o perioadă în care am trăit doar ca să supravieţuiesc. Am nevoie de asta. Şi de multe altele...

A fost ”ziua îndrăgostiţilor” (varianta de import), şi urmează Dragobetele. Ferice de mine că n-am stres din cauza asta! Nu c-aş fi avut vreodată, dar parcă acum semnificaţiile au altă valoare decât în trecut. Eu, însă, odată cu divorţul experimentez şi noua ipostază de bărbat ”singur”. Fără obligaţii sentimentale (sau de altă natură relaţională). Este şi situaţia asta o experienţă nouă pentru mine. Mă voi adapta. Şi aşa cum am reuşit să găsesc stropi de fericire, mulţumire şi bucurie în închisoare, voi găsi cu siguranţă împlinire şi în libertatea de-a fi EU, eliberat de false afecţiuni..! Mă voi găsi pe un drum nou în toate privinţele. E o provocare plăcută.

Vorbim din nou luni. Miercuri e o zi mare pentru mine. Ziua ”judecăţii”! Nu ”de apoi”, ci de ACUM. Mergem înainte? Da... Cu voi alături... Pe curând...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: