sâmbătă, 19 martie 2011

Colaboratori pentru "Viata MM"

In vederea re-editarii ziarului meu, "Viata Maramuresului", am declansat procedura de selectie a viitorilor colaboratori sau angajati. Astfel, cei care doresc sa lucreze alaturi de mine la acest proiect sunt rugati sa-mi trimita mail cu CV complet si scrisoare de intentie.

Activitatile necesare pregatirilor imi vor lua cam 30 de zile de la publicarea acestui anunt, termen dupa care ziarul poate aparea pe piata. In acest interval de timp doresc sa selectez un numar suficient de colaboratori cu care sa editez in conditii de maxima calitate acest ziar.

"Viata Maramuresului" va aduce o nota originala in mass-media locala. Construit pe ideea unui "dosar" de presa, cu subiecte dezbatute pe larg, cu investigatii amanuntite ale vietii economice, sociale si politice, ziarul va fi integrat in comunitate si in realitate.

De asemenea, am luat in calcul si posibilitatea de a colabora cu ziaristi care au deja experienta.

Adresa la care pot primi mailuri cu CV si scrisoare de intentie: cornelsabou@yahoo.com
tel: 0755899181

Niciun comentariu: