miercuri, 9 martie 2011

Prima zi intreaga de libertate

Azi a fost (pentru mine) prima zi INTREAGA de libertate. Am avut parte, la "inceput", de... prima dimineata de om liber! Sa va spun drept nu prea am apucat sa "savurez" SINGURATATEA omului liber, pentru ca oamenii care au dorit sa ma (re)vada au fost mult mai multi decat ma asteptam. Asa ca am petrecut o zi minunata in compania lor...

Desi am zarit in jurul meu multe schimbari (de detaliu) pot sa spun ca - in mare - viata este neschimbata fata de acum trei ani. De fapt, ce se schimba cu adevarat de-a lungul timpului? Doar "actorii" sunt altii. Si poate unele "replici" se mai "adapteaza". "Piesa" in care joaca ei, insa, e mereu aceiasi! Piesa VIETII! "Teatrul" nescris de CINEVA, dar jucat de toti! Pentru mine e interesant... Si placut totodata.

Incerc (si reusesc) sa fiu realist. Sa-mi controlez asteptarile, pretentiile, nu insa si gandurile. Vad cum lupta lumea pentru supravietuire, pentru putere, pentru bani si pentru alte "valori", unele discutabile. Nu toti par pregatiti sa castige. Unii doar lupta, altii doar castiga! Fain "spectacol"...

La cate ghilimele am pus in textul asta precis am zapacit cititorul... Lumea digera mai usor propozitiile. Exprimarile simple, concrete, clare. De obicei, eu scriu asa atunci cand "produc" anchete de presa. Atunci "acuz" comportamente in mod foarte clar. In plus, mai si explic. Vorbesc pe mai multe "limbi". Ca sa ma inteleaga si "unii" si "altii". Cand, insa, scriu doar de dragul scrisului... atunci "inventez" metafore, cuvinte cu inteles "nou", maschez ganduri, vorbesc printre randuri. Ma joc... Si, ca orice om cand se joaca, ma simt bine facand-o!

Ma grabesc acum sa inchei... Pe masura ce timpul meu in libertate va "trece", probabil va trece si placerea "jocului". Voi incepe atunci sa vorbesc mai mult CLAR, DIRECT, decat metaforic. Si atunci, credeti-ma, multora le va fi "dor" de metafora mea, de momentele cand Cornel vorbea asa, aiurea, ca sa se afle in treaba lui, si nu in treaba altora! Eu stiu, insa, care mi-e rostul. Si ma grabesc sa mi-l implinesc. Ramaneti-mi aproape... Pe curand...

Cornel SABOU

7 comentarii:

Unknown spunea...

Citez: "De fapt, ce se schimba cu adevarat de-a lungul timpului? Doar "actorii" sunt altii. Si poate unele "replici" se mai "adapteaza". "Piesa" in care joaca ei, insa, e mereu aceiasi! Piesa VIETII! "Teatrul" nescris de CINEVA, dar jucat de toti!"...ai o enorma dreptate...ma lasi fara cuvinte... .

Unknown spunea...

Auzi frate? Sti de ce imi place de Tine?...pt ca o multime de ziaristi, gazetari, paparazzi, reporteri, e.t.c. scriu despre altii...dar nu prea multi isi permit sa scrie despre EI! Bravo!

Unknown spunea...

...Esti un Geniu!
Dar nu ti-o lua in cap...pt ca, capul ti-l trebuie sa duci povara Geniului!
Tu ti-ai ales-o frate...nu am ce-ti face!...of!

Cornel Sabou spunea...

:)
Andrei, ma cunosti de cand te-ai nascut :) Doar acum descoperi ca sunt... geniu? :) sau poate doar acum am devenit? ok... merci mult pentru comentarii! Te imbratisez cu drag si muuuuuult dor!

Unknown spunea...

Citez: "Te imbratisez cu drag si mUUUUUUUULT dor!"
Asta mi-o placut

Unknown spunea...

Cineva care sa gindit la tine mai mult de cat poate marturisi, ar vrea sa stie de ce si-a pierdut identitatea? Cornel SABOU

Anonim spunea...

Ma bucur ca esti liber pentru meriti cu adevarat sa fii liber, dar te rog sa scrii la fel,sa nu te molipsesti de diletantismul unor asa zisi jurnalisti.