marți, 12 aprilie 2011

Baia Mare: VASILE VLAȘIN – PRIMAR INDEPENDENT






Dragi prieteni,

(scris de Vasile Vlasin...)

Încă din anul 2010, am anunțat public că sunt pregătit să candidez la funcția de primar al municipiului Baia Mare, indiferent dacă alegerile vor avea loc la termen (în 2012) sau anticipat (în 2011). Într-o perioadă tulbure, în care unii politicieni fac compromisuri grave, doar ca să-și protejeze interesele financiare sau să aibă acces facil la pușculița cu bani a orașului nostru, eu rămân fidel devizei mele: MAI MULT. MAI BINE. ÎMPREUNĂ.
Sunt alături de băimăreni, nu deasupra lor. Înțeleg că Baia Mare are nevoie de o construcție solidă, nu de dărâmări și experimente iresponsabile. Culorile politice au devenit pentru unii (care n-au mamă, n-au tată, n-au Dumnezeu) simple prosoape, cu care se șterg de transpirație din 4 în 4 ani.
Azi ești roșu, mâine galben, poimâine cât pe ce să fii portocaliu și, te trezești iar galben, peste noapte, ca să o iei de la capăt! Se recrutează și se desemnează candidați la ”apelul de seară” ori la ”strângerea darului”, de parcă Primăria ar fi o fată bătrână, pe care n-ar mai lua-o nimeni.
Eu am crescut și am evoluat cu un alt tip de gândire. Eu sunt independent. Nu-mi suflă nimeni la ureche ce și cum să spun. Pe mine nu mă desemnează vreo coterie de partid (ori de partide); pe mine mă desemnează băimărenii. În cele două mandate de consilier municipal, băimărenii au fost alături de mine și eu alături de ei.
În Baia Mare, ”Vasile Vlașin” nu e o marcă de moștenire silvică ori vreo etichetă de sucursală de partid. Eu pun interesele orașului nostru mai presus de interesele personale. Nu pot fi meschin și partizan – pur și simplu, nu-mi stă în fire.
Iată de ce îi anunț pe toți simpatizanții mei (cu sau fără orientări politice de partid) că voi candida ca independent pentru funcția de primar, la alegerile din 8 mai. Voi fi un primar al tuturor băimărenilor, indiferent ce opțiuni au avut, la alegerile anterioare (locale, parlamentare, europarlamentare sau prezidențiale), cei care se regăsesc în viziunea mea pentru orașul nostru și îmi dau din prea-plinul inimii lor. Am demonstrat că, încă înainte de a fi primar, pot fi aduși în Maramureș diplomați și investitori străini importanți, care să participe la dezvoltarea economică și la modernizarea municipiului nostru. Totul e să existe voință politică pentru a deschide porțile orașului către prosperitate.
Până acum, timp de două decenii, găștile de interese ne-au ținut în beznă. A venit vremea să facem lumină în Baia Mare. Îi chem pe toți băimărenii de bună credință să vină alături de mine, pentru o lucrare serioasă și durabilă. Doamne-ajută!
VASILE VLAȘIN
Baia Mare, 12 aprilie 2011

Niciun comentariu: