vineri, 1 aprilie 2011

Gala Folk

Am fost aseara la Gala "Transilvania" Folk, organizata in sala Teatrului de Papusi din Baia Mare. I-am ascultat pe Octavian Bud (Satu Mare), Beatrice Cristea (Constanta), pe Vali Moldovan si Ghita Danciu (grupul folk "Orizont 77") din Baia Mare. Am trait momente pe care le-am asteptat de mult, ascultand o muzica simpla, frumoasa, curata, adevarata! Sala a reactionat cantand impreuna cu artistii de pe scena, ridicandu-se in picioare chiar, atunci cand piesele interpretate atingeau sentimente nationale, inaltatoare.

Am remarcat, in mesajul de inceput de spectacol, faptul ca prezentatorul a spus ca multumeste tuturor sponsorilor care au ajutat la organizarea galei, tuturor senatorilor si deputatilor care s-au implicat, "mai putin dlui senator Titus Liviu Pasca"! Pe de alta parte, pe scena a tronat un banner mare, alb cu rosu, in care se preciza ca spectacolul a putut fi organizat cu sprijinul senatorului Sorin Marius Bota.

Cornel SABOU

Niciun comentariu: