miercuri, 27 aprilie 2011

Zaz - Je veux

Un comentariu:

Cornel Sabou spunea...

Traducerea versurilor (traducere facuta de cumnata mea, Nadia)... :)

da-ti-mi un apartament la ritz, eu nu vreau/// bijuterii de la Chanel, eu nu vreau
da-ti -mi o limuzina, ce sa fac cu ea//// plaplapappapapa
oferiti-mi personal(slugi), ce sa fac cu ei?/// un castel la NEUFCHATEL, nu-i pentru mine///
Oferiti-mi Turnul Eiffel, ce sa fac cu el// pla papapapa
eu vreau dragoste, fericire, buna dispozitie, n-o sa fie banii vostrii sa ma faca fericita
eu vreau sa crap, cu mina pe inima papapapapa, hai impreuna
sa descopar libertatea mea, uitati toate cliseele voastre, bine ati venit in realitatea mea
m-am saturat de manierele voastre bune, e prea mult pentru mine
eu maninc cu miinile, asa sunt eu
vorbesc tare, si sunt directa, scuzati-ma
sa terminam cu ipocrizia, eu am plecat de aici
m-am saturat de limbajul elevat
uitati, orice-ar fi n-am nimic cu voi, asa sint eu, pla papapap asa sint eu
refren: eu vreau dragoste, fericire, buna dispozitie, n-o sa fie banii vostrii care sa ma faca fericita
eu vreau sa crap, cu mina pe inima papapapapa, hai impreuna
sa descopar libertatea mea, uitati toate cliseele voastre, bine ati venit in realitatea mea
plapapapapaaaa