luni, 23 mai 2011

Extraordinar! Mama lui Kake a avut orgasm la instalarea ca primar a beizadelei

preluat de pe www.ne-cenzurat.ro...

Ioi! Lume multă şi îngrămădeală pe măsură la întronizarea beizadelei, mă scuzaţi, a primarului ales de rromi şi indivizi obscuri de prin cartierele mărginaşe ale Băii Mari.
Logic, pe lângă pupincuriştii inerenţi şi pe lângă îndelung lingătorii de blide, pe lângă curioşi sau anonimi celebri, în sala în care Ludescher s-a prefăcut că nu-l doare (în cur ?) faptul că nu mai este de-amu primaş interimar, a fost şi mămuca beizadelei.
Pre sub ochii ei s-au plimbat şi preumblat capete şi trupuri plecate, unele de-a dreptul cocoşate, de la mama lor.
Se simţea bine MAMA, avea senzaţia lucrului împlinit şi îndeplinit, perfect dus la capăt. Atenţie, n-am scris căpătâi!
Deci, cam pe acest fundal a gemut sala de la Millenium 3 de prostime şi libidinoşi.
S-au spus cuvinte goale, lipsite de sens, dar posibil semnificative pentru urechile afonului de primar care NU A CÂNTAT imnul creştin „Hristos a înviat!”.
Nu ştiu ce sentimente i-au încercat pe cei care s-au depersonalizat astfel.
Dar ştiu că cert e doar un singur fapt!
La un moment dat, pe fundalul unei inexplicabile secunde de linişte s-a auzit un geamăt scurt, oarecum înfundat.
Eu am crezut că s-a înnecat cineva de emoţie.
Se pare că n-a fost deloc aşa!
Un ranchiunos de lângă mine mi-a şoptit la ureche cum că mama lui Kake, Viorica Cherecheş - doctoriţa cu milioane de euro în pungă şi fără explicaţii de provenienţă, doamnă amu cercetată fain de ANI şi DNA – ar fi avut un orgasm.
Eu nu cred că e aşa! E deja la menopauză!
Şi, în plus, cine şi ce ar mai putea-o excita în afară de beţia puterii?!

Ioan Romeo ROSIIANU

6 comentarii:

Anonim spunea...

Un articol ce nu va face cinste. Nedemn.
Lucia

Cornel Sabou spunea...

Imi cer scuze, doamna, daca articolul acesta a provocat o anume dezamagire... NU este scris de mine, este doar preluat... In alta ordine de idei insa, va rog sa cititi asemenea articole nu din punct de vedere informativ (acestea nu sunt menite sa va dea informatii utile), ci ca pe un text menit sa exprime o stare de spirit! Asemenea atitudini EXISTA in societate indiferent ca ne plac sau nu! Cu respect...

Anonim spunea...

Dle Sabou, spre deosebire de Dvs, "ziaristul" Rosiianu , initial numit Falca, este un fost infractor de drept comun , condamnat pt viol si talharirea a doi batrini. Daca va coboriti la nivelul lui de promiscuitate,preluindu-i materialele, este mai mult decit regretabil si voi reactiona stergindu-va din toate mijloacele mele de informare.Alegeti intre decenta si MERCENARIATUL unui om care nu se poate reabilita niciodata pt delictele savirsite.

Cornel Sabou spunea...

Doamna, daca mai cititi sau nu acest blog e alegerea dvs, si eu v-o respect. Tin sa va informez ca pe mine ma intereseaza doar ZIARISTUL Rosiianu, nu ceea ce a fost sau a facut el in trecut. Deocamdata, dicolo de continutul acestui articol, Rosiianu a reusit sa documenteze foarte multe subiecte interesante. Acesta a si fost motivul pentru care am stabilit o colaborare reciproc avantajoasa, colaborare in care eu ii preiau anumite materiale la mine pe blog, iar el imi preia materialele mele pe ziarele sale electronice. Tehnic vorbind, colaborarea noastra fucntioneaza perfect, deci n-am nici un motiv s-o intrerup. Daca nu va place CONTINUTUL unui anumit articol, atunci va rog sa va adresati direct autorului! Eu raspund doar pentru ceea ce semnez...
In alta ordine de idei, daca "observati" putin "tonul" si limbajul pe care dvs l-ati folosit in acest comentariu veti vedea ca nu este prea diferit de tonul articolului. Deci???... S-auzim de bine!

Anonim spunea...

Al doilea comentariu anonim nu imi apartine.
Nu sunt in masura sa judec pe altii si cu siguranta orice om se poate indrepta, slava Domnului.

Nu v-am reprosat ca ati scris acest articol, ci ca l-ati preluat.
Va admir suficient, si va respect de asemenea, astfel incat ma astept de la dumneavoastra sa va pastrati demnitatea, sa nu coborati sub nivelul pe care, de altfel, singur vi l-ati impus.
Lucia

Cornel Sabou spunea...

Doamna Lucia, demnitatea unui om nu poate sa fie castigata sau pierduta decat prin actiuni proprii care sa te defineasca. Eu tocmai prin publicarea acestor materiale demonstrez verticalitate si onestitate! De ce spun asta? Pentru ca am facut o intelegere clara, ferma, profesionala de preluare reciproca, la cerere, a unor materiale de la mine la Rosiianu si invers. Eu nu intervin niciodata in materialele lui, si el niciodata in materialele mele. Faptul ca nu ii cenzurez deloc textele care apar, sub semnatura lui, pe blogul meu demonstreaza ca sunt om de cuvant si ca imi respect angajamentele. El raspunde profesional, moral, uman si in toate celelalte feluri pentru ceea ce semneaza. Asa cum raspund si eu pentru ceea ce scriu... Sper sa intelegeti...