vineri, 20 mai 2011

Ploi de DOR


Ploi De Dor

scrisă de Alina Narcisa Cristian

Ploaia îţi scaldă mormântul
Lacrimi de îngeri revin
Scutură iarăşi pământul
An de dureri în senin

Doarme oraşul în noapte
Dorm şi cei vii, iar cei morţi
Somnul de veci înspre “poate”
Mâine am raze la porţi

Plouă de dor în mormânturi
Triste iubiri ce răpun
Suflete azi vii şi cânturi
Uitate-n ceruri rămân

Ploaia îţi scaldă mormântul
Stau şi privesc în destin
Timpul sfidează pământul
Iubiri ce pleacă şi vin

Trec în galop zile negre
Doliu în suflet purtat
Anul se apropie funebru
Tată eu nu te-am uitat!

Ploua într-una de-o vreme
Sufletul meu ne-mpăcat
Stratul de lut ce se-aşterne
Zi după zi-i mângâiat

Plouă şi-ţi scaldă mormântul
Parcă e scris în senin
Vântul să-ntoarcă pământul
Timpuri apuse revin....

Alina Narcisa CRISTIAN
"În memoria tatălui meu..." (29.07.2009)

Un comentariu:

Unknown spunea...

Ma mandresc sa am o astfel de verisoara poet!
Bravo!