vineri, 29 iulie 2011

Mariana Pop, candidat PDL: Apel catre generatia Facebook


scris de Mariana Pop, candidat PDL

"American idol" este una dintre cele mai urmărite emisiuni de televiziune din America. În anul 2006, estimările sociologice, cele care făceau referire la impactul major al televiziunii în rândul americanilor, au fost reevaluate violent. În acel an au fost exprimate mai multe voturi pentru "idolul" câştigător decât pentru orice alt candidat prezidenţial din istoria Americii.
România nu este diferită din acest punct de vedere.
Cultura pop, libertatea de exprimare şi dorinţa de afirmare sunt cele mai importante teme abordate astăzi de tinerii din România. Pentru voi sunt mult mai importante obiectivele pe termen scurt, examenele, studenţia, căutarea unui loc de muncă sau creşterea calităţii relaţiei în care sunteţi dispuşi să vă implicaţi. Sunteţi foarte diferiţi faţă de părinţii şi bunicii voştri. Generaţiile voastre sunt diferite, la fel şi preocupările, visele şi modul în care voi priviţi viaţa.
Cu toate acestea, votul universal, un drept câştigat de bunicii şi străbunicii noştri, este nevalorificat totalde puţinul interes în exercitarea lui. Nu votaţi, pentru că nu vreţi! Absenţa la vot este modul vostru de a protesta faţă de complicatele şi neînţelesele mecanisme politice. Pentru voi compromisul este, aproape întotdeauna, un handicap, negocierea socială o chestiune de nesuportat, iar politicienii sunt, în opinia voastră, nişte oportunişti. Aşa gândesc şi tinerii americani şi cei din Belgia, Italia sau chiar Marea Britanie. De fapt, este vorba despre o imensă lipsă de încredere. Este replica pe care generaţia voastră o “livrează” necondiţionat politicienilor care au marcat istoria acestei naţiuni, în ultimii 21 de ani. Acestea sunt faptele!
De ce Facebook şi nu implicarepolitică? Iată întrebarea la care am încercat să-mi răspund în ultimul an! Deoarece voi sunteţi în căutare permanentă de modele, de prieteni, de sinceritate. Această evidenţă nu poate fi contrazisă! Iar modelele furnizate de societatea românească au fost, din nefericire, dezamăgitoare!
Paradoxal sau nu, eliminarea ipocriziei politice, temă sancţionată de voi prin absenteism, se poate face doar prin vot. Protestul ulterior votului este steril atâta vreme cât, de exemplu, viitorul unor studenţi de 20-25 de ani, este decis de părinţii şi bunicii acestora.
Aş vrea să pot avea din nou 25 de ani! Şi, vă pot spune că nu aş rata, pentru nimic în lume, ziua votului. Fie că este vorba despre alegerea primarului localităţii unde locuiesc, a deputatului care mă va reprezenta în Parlament sau a preşedintelui ţării. Aş vota deoarece:
- Votul exprimat este dovada maturităţii mele.
- Este singurul moment în care sunt implicată cu adevărat în mecanismele luării unei decizii pentru comunitate.
- Nu pot lăsa decizia unei alegeri doar pe seama părinţilor şi bunicilor mei.
- Viitorul meu mă priveşte în mod direct.
- Votul exprimat obligă cu adevărat candidatul pe care l-am ales; protestele ulterioare vor fi fără conţinut, atâta vreme cât nu m-am implicat, nu am votat.
- Aş vota pentru că îmi pasă.

Gândiţi-vă la voi! Alegeţi pentru voi! Votaţi oameni, nu afişe! Votaţi soluţii, nu miracole!
Eu vă propun un nou model de deputat! Candidez pentru ECHILIBRU, DEMNITATE ŞI RESPECT! După 25 de ani la catedră ştiu că aceste lucruri sunt cu adevărat importante şi pentru voi!

Prof. Mariana POP, candidat PD-L pentru Camera Deputaţilor!

preluat de pe
www.stirimm.ro

Niciun comentariu: