miercuri, 3 august 2011

Dincolo de imagine... ADEVĂRUL!

Până acum au vorbit ei... Am publicat, fără comentarii, ofertele LOR electorale. Cele oficiale, pentru că intenţiile lor neoficiale nu se spun public. EI nu le spun. De aceea trebuie să existăm şi noi, jurnaliştii independenţi, ca să mergem un pic mai “departe” decât limitele pe care ni le impun EI...
Cred că aţi înţeles deja, vorbesc despre candidaţii care s-au înscris în cursa electorală pentru obţinerea unui mandat de deputat în Maramureş. Pe 21 august vor fi alegeri... Cei trei candidaţi principali (Florin Tătaru, Mariana Pop şi Mircea Dolha) au început campania electorală. Dolha mai puţin pentru că abia s-a înscris la BEJ. Spun asta ca să înţelegeţi de ce lipsesc ofertele lui de pe blogul meu. Tătaru şi Pop însă ne-au invadat deja cu promisiuni. Nu-i nimic... Înţeleg că aşa este bine, să avem şi reperul dat de mesajele LOR publice. Să vedem cât de oneşti sunt, sau cât de mincinoşi! Să vedem dacă ne iau de proşti, sau dacă ne tratează cu seriozitate. Dacă vor să ne fure votul sau dacă vor să ne convingă prin argumente solide! Eu îi voi lăsa să vorbească... Separat însă, voi vorbi şi eu! Pentru că dincolo de mesajele oficiale se ascund uneori chipuri hidoase de oameni fără conştiinţă! Pentru că politica ascunde (şi uneori promovează) non-caractere. Cineva trebuie să vină şi să ridice vălul cu care se acoperă aceşti manipulatori de “adevăr”! Eu, unul, voi face asta, indiferent de “consecinţe”. Aşa cum am făcut întotdeauna când am avut ceva de spus.

Voi începe să public articole despre faţa nevăzută, necunoscută, a celor care candidează. Voi scrie despre TOŢI. Pentru că despre fiecare este câte ceva de spus. Despre unii mai mult, despre alţii mai puţin. După cum le-a fost viaţa, după cum le este caracterul. Nu eu i-am făcut aşa cum sunt, eu doar i-am cunoscut şi doar îi prezint. Dacă nu le convine ceva din ceea ce au să citească atunci n-au decât să se uite în oglindă şi să retuşeze defectele. Poate că e timpul potrivit pentru unele păreri de rău, pentru corecţii echilibrate ale propriei personalităţi. Nu sunt "“Gică-Contra", nu împroşc cu noroi doar ca să mă aflu în treabă. Înţeleg că indiferent de lucrurile bune sau rele care se pot spune despre fiecare dintre candidaţi, noi, maramureşenii, ne vom alege cu un deputat ales dintre EI! Unul care ne va reprezenta. Vom vedea cine va fi alesul...
Eu am ales să rămân aşa cum m-a cunoscut publicul meu cititor. Imparţial, radical, căutător de adevăruri ascunse, jurnalist...

În curând serialul dezvăluirilor va începe aici, pe blogul “Vieţii Maramureşului”... În curând...

Cornel SABOU

2 comentarii:

Anonim spunea...

ma cornele, inainte sa incepi tu dezvaluirile tale,tu chiar crezi ca unul dintre astia merita votat?ne alegem cu alt kake.

Cornel Sabou spunea...

Fiecare merita, in felul lui... Ideea e ca ar fi bine sa merite conform cu principiile, valorile si credintele TALE, ale fiecarui alegator in parte! Un drogat il va vota intotdeauna pe un traficant de droguri pentru ca acesta ii reprezinta "interesele" sale. La fel procedam fiecare dintre noi. Pentru unii, Tataru poate fi important, pentru altii Mariana Pop sau Mircea Dolha. Eu, la alegerile astea, nu votez...
Pe de alta parte iti spun sa stai linistit. Nu ne vom alege cu alt Kake. Kake, crede-ma, e irepetabil! Bafta!