luni, 16 ianuarie 2012

Tâmpiţii Jandarmeriei

Cel mai mare idiot al Jandarmeriei române (şeful lor, nu-i reţin numele, dar nici nu contează pentru că este un mare ZERO ca individ) a recunoscut că Jandarmii au folosit forţa şi împotriva unor cetăţeni nevinovaţi, dar spune el, "trebuie să-i înţelegem şi pe jandarmi pentru că erau obosiţi"! Cât de tâmpit trebuie să fii să scuzi în acest fel abuzurile oamenilor tăi??? Cu aşa hal de şef, aşa hal de jandarmi!
Aflu de la TV că au fost reţinute aseară 300 de persoane, că s-au făcut zeci de dosare penale manifestanţilor. Curată represiune, adevărată crimă împotriva oamenilor civili care îşi strigă diaperarea!

Tâmpiţilor care luaţi sute de milioane pe lună de la buget ca să vă demonstraţi incompetenţa, vă spun eu câteva lucruri... Într-o mişcare de tip REVOLUŢIONAR vor lupta întotdeauna cu forţele de represiune doar cei tineri, pentru că aceia care sunt trecuţi de tinereţe NU POT FACE ASTA din motive evidente! De aia, tâmpiţilor, Revoluţia din decembrie a fost făcută tot de tineri adevăraţi, patrioţi, nu de "galerii de fotbal"! La fel şi acum, generaţia nouă de tineret, care mă şochează prin curajul ei (şi pe care, recunosc, n-o credeam capabilă de atâta tărie) se luptă cu voi, tinichele de doi bani, ca să dea jos un tiran ce ordonă masacrarea populaţiei! Dacă ar putea, şi bătrânii şi femeile noastre ar da în voi, gunoaielor! Nu mai invocaţi "elementele turbulente" şi "grupurile violente" pentru că voi sunteţi singurele elemente care tulbură liniştea şi ordinea publică!

Generaţia trecută de "jandarmi" a făcut la fel în decembrie 1989, dar atunci v-am pus cu botu pe labe, gunoaie ce sunteţi! Eu personal m-am dus, în Baia Mare, peste Securişti, în "casa lor" şi le-am devastat sediul! Am luat în mână pistolul mitralieră şi l-am pus în capul ofiţerilor voştri de atunci care se câcau pe ei de frică. Trupele de intervenţie ale Securităţii (care ulterior s-au transformat în Jandarmerie) au fost chemate la sediu, dezarmate şi îngenuncheate. V-am pus în genunchi, lichelelor, eu, Cornel Sabou, căci eram acolo şi sub ochii mei plângeaţi cerând îndurare!

Aşa s-a făcut Revoluţia, nu cu flori în gară!

Acum, o altă generaţie de laşi şi nemernici în uniformă de stat, în loc să lupte bărbăteşte cu mafia şi lumea interlopă reală, arestează copii şi loveşte tineri. Nu-i nimic, am încredere că veţi fi biruiţi! Pentru că o sumă de gunoaie nu vor da niciodată, la total, o "prăjitură"! Şi voi, jandarmii României care blocaţi Revoluţia asta sunteţi, putreziciuni blestemate!

Cornel SABOU


P.S. Galeria de fotbal "ULTRAS", enervată de faptul că i se pun în cârcă luptele de stradă (deşi doar câţiva din membri ei au fost prinşi în încăierări) a anunţat oficial în urmă cu câteva minute că se reuneşte prin toţi componenţii ei pentru a participa, în cursul acestei seri, la manifestaţiile de stradă din Piaţa Universităţii! Drept urmare, jandarmi, vă "ordon": păziţi-vă fundurile! Pentru că "ULTRAS" nu negociază, ci direct (vă) penetrează!

Niciun comentariu: