marți, 21 ianuarie 2014

La bună revedere, pe curând!


Perioada mea de “concediu” s-a cam prelungit, ca să spun aşa... Mi-a fost dor să scriu, aşa că de azi înainte voi scrie mai des! Chiar foarte des!! :)

Acum nu am un subiect în minte deşi acestea se înghesuie de-a valma în creierii mei, îmbrâncindu-se ca să iasă în faţă pentru a deveni “vedetă” pe blog! Este timp pentru toate, chiar şi pentru cele neinteresante, cum ar fi – de exemplu - plăcerea de a umbla în pantaloni scurţi iarna! :) Nu vreau să mă grăbesc însă pentru că oricum nimeni nu stă grăbit să mă citească! :)

Sunt un om care consumă multă informaţie. Chiar dacă ar fi să stau izolat de societate (şi am stat, nu puţin!) nu mă pot abţine să nu culeg informaţii de peste tot! Din natură dacă de la oameni nu e posibil! Din jurul meu, de aproape şi de departe. Din ţară şi din străinătate. Cum spuneam, de peste tot...

Dar informaţiile nu-mi plac doar pentru că, atunci când vin, acestea aduc cu ele noutăţi sau pentru că pur şi simplu... există! Le caut, le primesc şi le procesez doar pentru că mă ajută să înţeleg (bine, zic eu) REALITATEA în care trăiesc! Mă ajută să mă orientez în spaţiul meu vital! Mă ajută să iau decizii, şi acesta este probabil cel mai important aspect!
Voi împărţii cu voi unele concluzii la care am ajuns. Vă voi cere sfatul sau părerea acolo unde am nevoie de acestea. Sau am să vorbesc doar aşa, ca să mă aflu-n treabă şi să scriu, să scriu, să scriu...

La bună revedere, pe curând!

Cornel SABOU

Niciun comentariu: